Sawadee.reismee.nl

Updateje Thirza

Waar zal ik beginnen we hebben al veel mee gemaakt hahaha

Maar laat ik beginnen bij het begin :P

De erawan watervallen! Diezijn echt super mooi !

Als je naar boven loopt kom je meteen aapjes tegen ech heel leuk !!

Alleen stelen die aapjes wat los en vast zit hahah dus ik extra goed op mijn spullen letten want ik zou het niet zo leuk vinden als een aapje er met mijn iphone de bomen inslingert hahah er was een vrouw die minder geluk had zij kwam aan met een zakje chips en toen kwam er een aapje ophaar af en sloeg het zakje chips uit haar handen en ging het eten in een boom hahaha die vrouw gillen hahhaha

Altijd grappig !

Nou we gingen maar gauw verder want het is een klim van anderhalf uur !

We liepen richting level 1 en ik kreeg last van mijn astma dus ik even stoppen om mijn puffer te pakken had ik het niet mee !! hoe dom !! en ik was zo bezig met me tas zoeken zoeken zie ik toch een SUPER SPIN over de grond rennen en ik andy roepen kijk kijk een spin maak een foto !! brr echt een grote spin !!

Nou ik heb de berg dus beklomen zonder puffers en gelukkig zakte raar maar waar het benauwde gevoel toen we hoger opkwamen (lucky me )

Michelle ging echt als een speer naar boven echt zonder te stoppen !!

Toen we eenmaal boven waren gingen we zwemmen in het water en onder de waterval staan !

Alleen was de waterval niet zo groot omdat het geen regen tijd is maar als nog was het super mooi!

Dus wij lekker het water instappen knagen er allemaal vissen aan je voeten .

En de grap is dat niet alleen Martin maar ook in een atractie ben !!

Stond ik in het water staan er allemaal meiden te lachen en naar mij te kijken en zie ik opeens dat er een meid aan de overkant l foto's maken van mij echt super sniekiee !! dus ik kijk achter me staan er dus een stuk of 5 meiden(chinees of thais) achter mij peace tekens te maken te lachen dus ik dacht nou ik ga wel gewoon met ze op de foto hahaha dat vonden ze helemaal leuk !! En later stond ik onder de waterval staat er weer een meid super sniek naast mij en iemand anders snel fotos maken hahha echt heel raar allemaal maar wel grappig hahaha

Dus heel wat foto's later gingen we weer helemaal naar beneden met gelukkig dit keer wel wat stops hahahah .

Ook een leuk feitje is onze prive chaufeur die wij voor 2 dagen hebben !

Hij heeft een gek armpje hahah net zo als die man uit scarymovie !!!

En als hij gebeld word onder het rijden dan neemt hij op met zijn GOEDE hand en met zijn slechte arm stuurd hij !! en toen hij onze zware backpacks in de auto moest laden tilde hij ze met zijn slechte arm hahahha nou moest echt mijn lach inhouden te grappig !!

Groetjess !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!