Sawadee.reismee.nl

Thailand is great!

Sawadee mensen van het goede leven! Ik was niet van plan om een stukje te schrijven, maar ik had beloofd dat ik voor een ieder zou genieten dus ik zal hiermee proberen mijn vakantiegevoel met jullie te delen :-). Where do i begin.. let's start with: Thailand is great! Wat ben ik aan het genieten en hoe! Waar ik in NL altijd loop te klagen dat het eten niet heet genoeg is, niet gekruid genoeg is, eet ik hier mijn bordjes met een en al genot, al zwetend, op EN waar ik in NL altijd loop te klagen dat het te koud is, de kachel niet hoog genoeg staat, is het klimaat hier paradijselijk aangenaam EN waar ik in NL altijd loop te klagen over stress, te veel afspraken en weinig tijd, leef ik hier zeer relaxt en heb ik zomaar aalllee tijd van de wereld EN waar ik in NL altijd loop te klagen dat het leven veels te duur is, leef ik hier als koning! En zo kan ik nog wel even doorgaan.. de mensen, het land, de sfeer, alles! Ik begin soms echt te twijfelen of oma Sien er wel goed aan heeft gedaan naar NL te emigreren ;). Ja, hier zijn laat me weer eens inzien hoe afhankelijk we van alles en nog wat zijn in NL en hoe nietszeggend dat hier is en hoe fijn het is om even uit dat wereldje te stappen. De verdere reisdetails laat ik aan mijn reisgenoten over, ik ga weer genieten van mijn Chiang biertje totdat onze nachttrein richting Chiang Mai (noorden) komt. Tot (hopelijk niet te) snel lieve mensen! Liefs, Chan

Reacties

Reacties

Catharina

Leuk geschreven Chan, super he! dat wij in Nederland zoveel verdienen dat we in de gelegenheid zijn te genieten van het leven aan de andere kant van de wereld. Dus geniet volop en kom uitgerust en vol avonturen weer terug. xx Cath

Donnna

leuk hoor!!:D

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!