Sawadee.reismee.nl

Dag 2

Vanmorgen vroeg op om ons klaar te maken voor de fietstocht. Even douchen en een taxi zien te regelen. Aangekomen boeker er nog 4 Nederlanders mee te fietsen, zij waren wel chill. De fietstocht was echt super leuk. Door kleine smalle straatjes waar je stuur net doorpast. We werden wel goed verzorgd, kregen regelmatig flessen water, hebben een heerlijk diner gehad, maar het was super heet, eigenlijk te heet om 7 uur lang te fietsen. Ondertussen 2 boottochten gedaan en een super leuk marktje bezocht. Op het marktje verkochten ze bijna alleen maar eten. We hebben vanalles geprobeerd. Fruitsoorten, boontje gemalen en verpakt in.figuurtjes, rijst met aardbei en ananas smaak, kleine groene poffertjes en nog veel meer. Ook werden we gefietst door een riksja (?). Dat is een karretje gefietst door een kleine Thai. Er hadden al medelijden voor diegene die Martin moest fietsen, hij paste er ook maar net in. Ik, michelle, had weer een rare gast. Hij was helemaal achter, ik dacht eerst van hij komt niet vooruit door mij, maar hij zat alleen maar te praten in gebrekkig Engels en Nederlands. Ik kreeg zijn telefoon in mn handen gedrukt en moest fotos van hem bekijken. Daarna vroeg hij of er in Amsterdam net zulke mooie mannen als hem waren.... En op de terugreis wilde ik eigenlijk bij iemand anders in karretje,maar hij kwam en zei : You LEKKERDING, come by me.... Hahahahaha en Martin zat gewoon erachter. Hij zat weer hele tijd te.praten en fietste weer meters achteraan... Toen zei ik dat hij naar Chantal moest... Nou meteen begon hij keihard te fietsen om tegen Chantal lekkerding te zeggen...echt te grappig.. Daarnaast wilde iedereen met Martin op de foto en riepen zelfs mannen naar Martin: handsome man. Alle meiden wilden op de markt met hem op de foto. We werden besproeit met water op de markt door een monnik...weet niet of het nu iets boeddhistisch is of gewoon verkoeling, maar het was wel lekker...dus zei ik : nog 1 keer...ik had het zo warm...dus hij nog een keer... Loop ik twee meter verder krijg ik een.halve emmer over me heen door een oud gerimpelde monnik. Hij denkt blijkbaar van...jij wil water, dan zal je het krijgen ook. In hotel aangekomen lekker gedouched en op to Chinatown met tuktuk. Daar heerlijk gegeten en natuurlijk weer een uur massage gehad. Iedereen is nu wel moe, dus zitten beetje te hangen in hotel. Tassen zijn klaar, morgen vroeg richting Kanchanaburi

Reacties

Reacties

Ronald

Jullie hebben het dus naar je zin daar, mooi. Oh ja, weet je zeker dat het water was wat ze over je heen gooiden . Las over een oud, maar niet zo'n fris gebruik in thailand maar nee, dat zal toch niet.......:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!