Sawadee.reismee.nl

Aankomst Bangkok

Zo, daar zijn we dan...na een verschrikkelijke lange vlucht. Bij Schiphol door de douane, uitgezwaaid door ons afscheidcomite en de reis begon. Natuurlijk eerst nog even bij de mac ontbijten. En mn bodyscan was niet goed. Dus ik vroeg hoe kan dan, ondertussen werd ik over betast voor controle. Zegt die.douane dat dat komt omdat ik.bij mn bh.een knoopje hebt, dat zorgt voor een verdikking. En ik weer met mn mond zeg: oh, volgens mij heb ik meer verdikkingen..zegt de hondenbrigade die ons ook moest controleren: nou gelukkig heeft hij, de hond, gegeten.....but, het Vliegtuig was goed verzorgd. Na zo een lange zit ben je het wel zat, maar ieder eigen beeldscherm met allerlei functies en op zich goed eten. De stewards en stewardessen konden geen Engels: 'do you want meaf?'... Dus ik dacht beef of meat...en de andere optie was fish...dus doe maar 'meaf'. Daarnaast handige tip van Thirza gehad: ga altijd met je schoenen naar de toilet. En ik, Michelle, eigenwijs op sokken. Keurig staand geplast en ook in de pot en draai me op om handen te wassen en sta in plas ' water'. Ik vertrouwde het niet dus ik ruiken aan mn voeten en dat was zeker geen water...sokken weggegooid. In China aangekomen nog 2 uur wachten en vervolgens weer 2 uur vliegen. In tegenstelling tot China waar het koud was en regende is het in Bangkok bloed heet, 34 graden. Gelijk taxi genomen naar hotel. We hadden 6 persoonskamer geboekt, tenminste dat dachten we, totdat Loyd in onze kamer zat. Er was een miscommunicatie en hebben maar 5 bedden geboekt en de 6e dachten we geboekt te hebben. Maar ja, gelukkig hebben we lockers en het is ontzettend schoon en.netjes. Gelijk omgeving verkend, tja, leuk, maar te warm en we waren moe. Na wat gegeten te hebben lekker terug naar hotel en dutje gedaan. Na lekker dutten op naar Kho San Road, een bekende straat in Bangkok. Natuurlijk heerlijk.gegeten bij de kraampjes, verse sappen en en fruit. En niet te vergeten een heerlijke massage. Eten voor mij en Martin samen nog geen 3 euro en.zitten bom vol. Half uur full body olie massage 3,75 euro en Martin had hoofd nek massage. Al met al genoten. En gelukkig voor dat vrouwtje had ik.gedouched, want na die lange reis en warmte had ik.mn eigen olie gecreëerd. Nu komt Thirza haar stukje Yes hier zijn we dan !! Bangkok!! Wat een vlucht zeg hahahhaha moest wel lachen om het film aanbod ! HA Ik had 90 % al gezien Ahahaha En tijdens de vlucht heb ik samen met chantal zo gelachen om die stewards want ik wilde net als chantal een kip maaltijd maar ik kreeg geen kip dus ik wil een andere maaltijd maar omdat hun geen Engels kunnen ging mijn Engels naar Thai Engels hahahah : kan I pleas have a ander uuuH meal? Zegt die steward : im sure that this is chicken ! Ik: No this is not chicken ... Stuward: owe oké you wait i go ! Ik: uuuhh but my food?! Chantal ging al stuk ahhaha maja ik niet want ik had honger hahah maar uiteindelijk heb ik ook mijn kip maaltijd kunnen eten hahahah Yeahhh Ps. Wat ik leuk vind van Bangkok zijn al die gekleurde taxi's die als.gekken rijden ! Het weer is hier prachtig bloed heet!!

Reacties

Reacties

Tjal & Nad

Heey lieve, Schatten... wij krijgen ook weer zin!
Niet vergeten in Bangkok naar het vette Lebua hotel te gaan om de Skybar te checken :)

We blijven jullie vanuit het koude NL volgen...... Houd ons warm en Martin we willen snel foto's zien!!!

Plaatsen die hap ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!