Sawadee.reismee.nl

Nog 4 nachten slapen

Nog 4 nachten slapen en dan is het zover. De reisnaar Thailand zal dan beginnen. Vrijdag 2 maart vertrekken we om 12.30 uur vanaf Schiphol en komen zaterdag 2 maart aan om 6.45 uur plaatselijke tijdin Guangzhou in China. Van daar vertrekken we om 9.00 uur en komen we om 10.50 uur aan in Bangkok.

Voor de meesten zal dit hun eerste keer zijn in Thailand of zelfs eerste keer backpacken. Tassen, klamboe, deet, slaaplaken, norit... het is allemaal ingekocht.

Sommigen van ons ---> lees Chantal en Thirza ---> hebben sinds de vliegticket boeking hun backpack al klaar (ok, Thirza iets later). Michelle wilde gisteren haar backpack inpakken en kwam erachter dat haar backpack onder gepist is door één van die lieve katten van Martin. Dus de tas is ondergespoten met interieurspray van Rituals en staat te luchten op het balkon. Misschien dan maar net als Thirza van die geurzakjes van Robijn kopen :D...

Onze Martin is donderdag hele dag vrij, dus die heeft alle tijd om zijn tas die dag in te pakken.

En Andy, tja, waar zal ik beginnen... Laptop, beamer, het gaat allemaal mee en tas inpakken.....dat zal op de dag zelf gedaan worden---> uurtje voor vertrek, maar WIJ MAKEN ONS NIET MEER DRUK, WIJ HEBBEN EEN TUKTUK TE HALEN...

De eerste 2 nachten zijn al geboekt zie: www.nirasbankoc.com

Iedereen heeft er in ieder geval super veel zin in!!

Jeannette

Luitjes,
Heel veel plezier en wees vooral voorzichtig! X

Catharina

Heeeeeel veel plezier en kom heelhuids weer terug.
Ik ga jullie verslagen lezen en misschien ook wel reageren.
xxx Cath

Jorn

Have fun!!

Nelly en Dik

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. We hadden vannacht al jullie bericht. We zijn benieuwd hoe jullie Bankok beleven en of het fietsen in Bankok bevallen is.
Veel plezier (en we zeggen het weer eens) pas goed op elkaar!
xxx Nelly en Dik

Melissa

FOTO'SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

irene

Nou, de reis is in ieder geval goed begonnen. Aan eten geen gebrek. Heel veel plezier en ik verwacht heel veel mooie foto's.
Liefs, xxx Irene

nelly/dirk

leuke foto,s ziet er te gek uit we hopen dat er nog veel volgen maak er nog een leuke tijd van groetjes

Ashmar

genietse wie mist mij? haha